Tuesday, July 28, 2009

ari ni apa kurasa

ngantuknya ari ni duk skoloh...sakit paler ngn budak2 lagi..aduih...sib baikla aku ni jenis suke sokmo...duk galok ngn awok2 jabat nih...huhuhu.... ermm....lepas ciapkan kije seme2...sajek aku menghilangkan rase boring ku bersama sahabat kesayanganku.."my green top"....huhu...xdok kije lain...search tenet..tudung ooo tudung...mcm2 jenis tudung....itu mmg hobiku..ahhh...bile ckp sal tudung..teringat tudung yg dibeli dijalan TAR baru ni...ahh tertinggal setelah duit dibyrkan..waahahahaa..dahla tudung jenis baru...corak pelangi...aduih tekanan aku dibuatnya...huhuhu...satu malam duk ingat mane aku letak tudung yg aku beli tuh...aahhh....
tensennya....xpa...nt g kelas kat shah alam...mmg aku jejak lagi...huhuhuh...

nk wat asmnt pn malas...nk cri bahan asmnt pn malas...apa yg aku rajin??xdok mood la akhir2 ni...myb tgu ogos kot...ade apa dgn OGOS O9???aahh aku pn xtahu...OGOS 08 saat yg xbesh dlm kareer aku..xtaula OGOS 09 ni...bakal memberikan cahaya yg menyinari dunia idupku....INSYAAllah...TUhan sentiasa bersama org2 yg beriman...yakinla,...setiap yg berlaku adela ketentuan TUHan..kita berusaha mencari yg terbaik untuk diri kita...dan TUhan yg meredhaiNYA....

apa yg best..dis weekend..nk wat open ouse semperna musim buah2 kat umah aku..kawan2 aku n kawan2 kak ipar ku....kami da ciap plan untuk menu dihidangkan pada tetamu..ce wahh...macam nk wat bsar2 jek...tp sblm tuh..kene wat asmnt n jawab iclass dlu yekk cikzah!!!!

No comments:

Post a Comment