Wednesday, July 8, 2009

sem 2...masTer of???


lame x menaip dalam blog nih...xsempat...bz dgn mcm2 hal...ye ke???just write down...begin a new class for semester 2...uwahahaa..sampai shah alam di awal pagi, ari jumaat....merehatkan diri di rumah kawan aku, dela....~tq dela bg tumpang 2 hari 2 malam~walaupun aku balik umah die untuk tido jek...memulakan kelas kul 8.30 pagi....taklimat dri en.zaihan....aku biasalah..port di belakang..yg aku dgr..bayar yuran!!!!dah byr dah pun...setel..uwahahahaa
kelas 1st subjek, Info.storage & retrieval....lect lady...best gak la...walau agak skima...sedar xsedar..dah kul 12...perut dh lapor...tgok rakan2 sekelas...semua dh muke lain daaa...aku lagi la...time aku terima maklumat dri lect hanyalah maksimun 1 jam...after than that...dah weng2`~~~smbung plak...kul 2.30 smpai kul 5...lgi weng2 aku....pastu kul 6 lak smpai 9 malam...aduih...12 jam aku duk kat fakulti...mcm xpercaya..biasalah 3 subjek..1 subjek 3 jam...blaja jangan xbelaja...blaja untuk mase depan dan diri sendiri..itu nekad dalam diri aku..usaha taangga kejayaan..dan kejayaan itu adala usaha untuk kt lebih berjaya...betul dok auu ayat nih...uwahahaha...

nice kelas..walaupun asmnt berlambak lanaaa...lagi 2 mgu kene ciapkan...untuk next kelasss...
gambar curik lam kelas...bosan ...xdok kije..hahhahaa

2 comments:

  1. hehehe.. walaupun nampak belakang jer.. tetap rasa GLAMOUR.... ooo.. zah curik2 snap pic yer??? nanti next kelas kita snap banyak2... heheh...

    ReplyDelete
  2. uwaahhaaa...perasan yek...ade lagi dsnapkan...biasalah hilangkan kebosanan....

    ReplyDelete