Thursday, July 16, 2009

on frIdaY...

{view dari awana kijal....family gath on JUne..tq along +angOh yg sPonsor}

aku bangun seawal pagi...jam handset berbunyi 5.00 pagi...arghh...assignment lum ciap lagi..next week da nk kene submit...aduih....tup2tup.....mate pn terpejam...tido balik...tido lam jaga...tp syaitan meguasai diri..."tido!tido!"....

gagah jugak aku bangUN..lePas bunYIan seKali lagi dHandset...baNGun..menuNaikan kewajiPan uMat ISLam...berSedAhkan Yasin UntUK diri YG kerdil Ini dan seluruh uMat IslaM di MUka BUmi Allah s.w.t ...juga untuk kawAn baiK ku...yAng menyAmbut haRi lahIR yg ke 27(agknya la kot) pada ari ini...my bestfrenz {"selamat hari lahir, moge panjang umur, murah rezki....dan cepat2 la kawen"}hehehe....panJang aku BerPanTUn untuk die...nexT week ciaP la ang!!

mencari mood untuk buat asmnt ni bkn senang...aku ni payah sikit..nk mengarang kene ade mood..aduih....jap lagi kene kemas uumah...memasak...adik beradik semua ade kat umah...jap lagi mesti ade planning piknik la ape laa...asmNT???terbengkalai...pening!!!!die org ni suke ajak aku buang masa{walaupun aku suke}...hehehhehe...


budget nak g jogging..naiK bukiT beSar..msg kawan aku...xberbalas....demAm agknya...xpun takut kene lanjer nasi dagang kak poh..ahhh...online...visit my blog...jogging lam ni jek laaa....


k la...nak kene masuk dapur daaa...ciapkan brekfesss untuk my family...xtau nk masak ape...huhuhu

No comments:

Post a Comment