Saturday, July 11, 2009

this weekend...

sekarang musim buah di trganu..yg nyata di kg kesayangan aku laa....durian, rambutan, semete a.k.a manggis, all of my taste....melengkapi citarasa aku...esp durian di kebun pakcik aku. .mmg sedap menjilat jari la...lps jek berbuke pose ari khamis ritu...aku n kak ipar aku, melantak durian smpai 3-4 bijik...uwahahahaa...pastu tido...xleh wat kije daaa...kekenyangn ngn durian...nk wat asmnt pn xterbangun...ayah n adik aku, g mencadat sotong..asal2nya nak ikut goks...memandangkan semua lelaki yg pergi, aku mematikan hasrat disitu...kak ipar aku ckp, 31 hb ni kt pegi lak...uwahhahaa..ini sudah baguss...xsabar nok g..
jumaat sabtu penuh dgn tetamu dri siang smpai ke malam..almaklumla kan musim buah...sedara2 dtg melepak...neway smpt jugak aku g library untuk cri bahan asmnt n lepak kat a&w batu burok for a while....lepaskan tekanan dn meleparkan kekusutan akal fikiran yg xpenah habis...huhuhu...balik jek dri a&w...sedara2 masih ramai dirumah...tup2...ade sorang sedara aku menghampiri aku dgn satu soklan, yg buat aku agak terkejut..ye ke???uishh xmungkin??xkan xbgtau kot??mustahil.....aku dh berkawan dgn die dh masuk 12 tahun..bercerita itu ini..ishh xkan la hal baik pn, die nak smbunyi dgn aku...patutla pagi td, mate sblh kiri aku asik bergedik2...org tua2 kate, ade brite yg sedih or ade org yg akn buat kt sedih..sblm ni, mmg hal itu penah terjadi...semalam sajek ku abaikan...ahh..lelaki....shit!!!!penipu...akhirnya aku dapat tau jugak...sudah laaa...terima la kenyataannya wahai lelaki...xperlu salahkan aku...apa yg nk didendamkan...tp aku tetap mendoakan kebahagiannya...die tetap kawan aku...malas aku dgn bunyian telefon dn msg...aku tdowkan diriku seawal jam 9.00 malam selesai solat isya' dan membace buku....
ari ni...smua dh ok..memulakan kije...& memulakan asmnt...hehehhe...life must go on..."hadapi dengan senyuman"

No comments:

Post a Comment