Friday, August 21, 2009

Ramadhan....

dah lame xmenulis isi2 lam blog ni..malas....xsempat..seme ade...ntahla mcm xdek kekuatan diri jek sejak akhir2 nih..myb penat memikirkan ari2 mendatang...studyku??kerjayaku???huhuhu...hanya Tuhan yang tahu...USAHA + DOA + TAWAKAL .....

ari ni 1st Ramadhan 1430H...alhamdulilah masih dipanjangkan umur untuk menjalani ibadah puasa yang diwajibkan untuk umat islam...yang pasti...diharapkan ibadat puasa pada tahun ini lebih baik dari yg sebelumnya...InsyaAllah....kali ni dapat berpuasa dirumah bersama keluarga tercinta..memandangkan aku bekerja di kg halaman sendiri...yg pastI....balik kije masuk dapur, kene jadi tukang masakla...walaupun xpandai..heheheh

apa yang ada lam otak fikiran aku ...assignment mesti diciapkan dalam bulan puasa ini..3 -4 assignment aku pn xingat...mlm ni bukak buku skoloh balik..menyusun jadual2 skoloh..huhuhu..sib baikla mngu ni cuti skoloh..leh la rehat sikit...kueh raya baju raya...seme tolak tepi...assignment raya...uwahhaha...penentu sem 2 ni ...jgn main2 mak cik oi....

HUHUHU..MOGE2 ASSIGNMENT DPT DICIAPKAN..WALAUPUN DLM HATI INI...ADE KEINIGINAN UNTUK BERSOPING...HEHEHHE

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete