Monday, June 15, 2009

riNdu kat PDM....

kat HoteL EqUtorIal BanGI..JaMUan PerPisaHan..mY Big BOss Lanjer..TQ en.Hadi

tetibe terasa rindu kat warga PUsat Data & Maklumat, JabatAn PenGajian TinggI, PutraJaya..huhuh...eSp rakAn sperjuaNGan aku..NahAr & Ina..Ina pn Bakal meNinggalKan PDM sbb Dh daPAt kije TeTAp..cONgaRte n GUd Luck Ina...uSaha & DoA kiTe diMakBurkAn...aLhamduLIlah...tInggAllah NaHar sorAng diri berPartner ngn reen...KalO riNdu kat AKu..duK pasaNg LagU patRI[jinbara]..tIme aku duK pasaNg dlu, slalu kutuk aku lagu tuh xbesh la..jiwaNg la....sudeh la ko NahAr...
gaye LeLaki macHo alaF 2009..aBG eL, FeNdi Ngn NaHar..
ermm....cMne la laMan web JPT skrg..ari2 duk wat dlu..rase terindu PuLak..alMaklumlah kije sekarang xmemeninGkan oTak cam Kije dLU..smPai nK reST pn xCUkup...skrNg tIMe riLek, riLek la jugaK..tp kalo Time PenIng mau deMam urat aku dibuatNya..heheheh..
My BOss, penGarAh pusat Data yang encem lagi baik hati,en.Hadi pn dah PindaH dePartMent lain..terkebetulan plak kamI pindaH lbh kuraNG mgu yang sama..besh22..sb en.hadi ni besh, spoting..slalu blanje..baIk..walaupun agak kalut dan terGagaP..heheh..gaGap2 pun dah DapaT M52, umur xsaMpai lagi 40..huhuhu..Yg pasTI en.hadi org ganu kiter.....hidup ganu!!..
suKe BeBeNo..PomPOm gurl UntUK skuAd Boling PusAt DaTa..
Pn.SHa lak Bos aku wAT websIte..aduih penINg soKMo ngn die..tp aku Ngan Ina maintain jek...anywAy sHe is nIce perSon..so far baik la n sentiasa bg sokONgan..Kak Derg plak xdeK hal ngn die..weng~~weng~~cam aku gak..hehhe..kAK aNi n KaK lia ni, KakAk aku yg PalIng besh lam PDM, PanTang ade gosIP...kalo bab KeTawa...xdoK org laiN..KaK ani La YG juaRA..PasTU ade FeNDi NGn k.SIken, teKNicIan yg bz maNjang...KaK dIana n KaK beLL paKar2 cOmpILe data IPT..seLalu duk MeLawak...NIsa, kaK zaNa..HasaNul, eddy, kak EcAH...terasa kerinDuan disINi..tHanks for d JamUan ari tuh n all d preseNT give tO me..reAlly luV it...
"seMoga diPanJangKan Umur..diMUraHKan rezKI..dan HubUNgan sILaturahimm...aKan terJalin seLamanya..."

1 comment:

  1. ada jgk nm nisa...hik3..terharu lak rasa..;p

    ReplyDelete