Saturday, June 13, 2009

cikGu seKOlah....MRSM KOPU




conTInue work as a TeaCHer at MRSM KOta PutRa, bUkit KelUang, BesUT....NgaJOr SC KOmPuter....macam CikGU ZAINAB mase zaman skolah MRSM YT DunGUn.....mule-mule masuk kelas..debbor tgok anak murid ....same besor n lbh besor dri cikgu....isk22...maklumla mase tuh umur cikgu 23 thn....nAmpak MUde gitu...mase tUH kene NGajor form 1, form 2 & form 4....pastu kene JaGe aNak HomeRoom..[jadi maK anGakat] 15 orang budak form 5...6 lelaki 9 pmpUan anak2 homeroomku....

JeJak kaKI ke MRSM KOPu....duk la bilIK tetAmu sorang diri kat ostel Budak2....paGi g nGajor, balIk ngajOR,cikgu tido...petaNG baNgun tido...g MakaN NGan cIkgu IzzAt NOr Adilah...rakan seperjuangAn aku...pas BalIk makan....lePak uMah GUru [kak ifah...faRah..Mas...ngan baya]...pastu balik bilik..tido...tula rutin harian seOranG guru..hehehe

xsNGka puloks berJuaNg berSama ngan cikgu skolah aku dlu....CIKGU KAY Z[Cikgu fAv]..cikgu mAt eMbong[mase ngajOR BM aku dlu...tido sokmO lam keLas~ dok beruBah dari dlu sMPai skrang....]..pasTU cikGu NIk SHaizUHa [guru homeroom j'98 yg baik sanGat]...so far...mmg best cikgu2 aku tuh..spoting sgt2...mcm aku la...jadi cikgu YNg spotIng uNTuk anak2 murid tersAyang....dari bulan 8 smpAilah bulan 11 jdi cikgu...nice memorY at KOPU...

anak murid yang diingati....faHmi, ja, shimaH, hazarul, anak2 homeroom iris...kelas 1e,1f,1d,2d, 2e, 2f,4e,4f, 4d....

1 comment: