Friday, June 19, 2009

my beLoved FrENz...



convo day ketika suatu masa dlu

celebrate besday niza 01/01/20~new year~


di time celerbarte besday aweks jai n besday aku kat dataran masjid putajaya...tenKiu seme yg dpt hadir...yg xdtg[niza,aimAn,dean]

disINi diuPloadKan gmbr keNangan akU dn kawan2 ketIKa menUntut di MUltimedia UniversiTY 2Tahun YG lepas..keJap jek, dH masuK 2thn hbs blAja..xsaNGka PLak..peraNGai seme xMatured lagi...yg BesT kawAn2 aKu ni la yg spotINg...best gilosss...wAlaupUn akU la Antara yg palINg "nakAl"~~ni apis yg caKap...huhuhu..sekarang masing2 dah kije..dh bwk haluan dan idup sendiri....ade yg sudaAh menGikat tali pertUnangan..dan bAkal berkelUarga...apepun frezshIp kiter xKAn putus...waAlupun kami berlAinan MajOR, tp kaMi tetap rapAt...lasT jupe time niza tunang bru ni..pas ni turn sape xtau plak laaa....sblm ni aku duk putrajaya...weekend leh la lepak2 ngn depA...paw2 kt sate kajang ke...aktiviti yg xsMpat buat..FUtsal laa....

congRate buaT yg dh menJadi Hak Milik orang : niza, syikin n mamu....semOga bahgie ke akhir hayat...
buat kawan2ku....apis, bob, zul, aiman, dean, syikin, niza, mamu, jai....semoge frenzship ni xakan putusss......see u next activity..hehhehe

No comments:

Post a Comment